Problem (zakładanie) ze skrzynką pocztową E-mail

Korzystanie z e-maili w dzisiejszym świecie nie powinno nikomu przysparzać problemów, jednak problemy mogą pojawić się po stronie sprzętu.
Teoretycznie mogłoby się wydawać, że wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej sprowadza się do tego samego, ale zagłębiając się bardziej w szczegóły techniczne możemy dostrzec tutaj dwa protokoły obsługujące te czynności – POP3 i SMTP. To są dwie niezależne sprawy, a więc może zdarzyć się sytuacja, że poprawnie odbieramy wszystkie wiadomości, lecz nie możemy żadnej wysłać i na odwrót. Przyczyny takiego stanu rzeczy mogą być różne:
– niepoprawne dane do logowania
– niepoprawna konfiguracja klienta pocztowego
– problemy z połączeniem internetowym
– nieodpowiadający serwer

Treści częstych błędów:
– Zalogowanie na serwerze przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła jest niemożliwe.
– ERR authorization failed
– Błąd 0x800CCC0D
– Błąd łączy: 10061, Numer błędu: 0x800CCC0E
– Błąd 0X800CCC7D
– Błąd serwera: 454, numer błędu: 0x800CCC7F
– Błąd serwera: 501, Numer błędu: 0x800CCC78
– Błąd serwera: 553, numer błędu: 0x800CCC79
– Błąd serwera: 554, Numer błędu: 0x800CCC79
– Błąd 0x800CCC19
– Błąd 0x800CCC0E
– Numer błędu: 0x800C0133
– Numer błędu: 0x800C0131

Założenie konta pocztowego może okazać się czynnością nietrywialną i wymaga wejścia na jeden z głównych portalów oferujących taką usługę, np. Poczta WP.pl, Interia, Onet, Gmail. Taka skrzynka pocztowa może być używana w dwojaki sposób: przez interfejs WWW lub przez program pocztowy (klient poczty), m.in. Outlook Express/MS Outlook/Windows Live Mail/Mozilla Thunderbird.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

100% bezpieczeństwa
ponad 2000 wykonanych usług
gwarancja 7 dni
czas wykonania poniżej 1 godziny