Etapy naprawy

1
Rozmowa na czacie. Pierwszym etapem naprawy jest wstępna rozmowa za pomocą czata (dostępny poniżej lub w prawym dolnym rogu ekranu). Na tym etapie następuje identyfikacja problemu poprzez przekazanie wszystkich niezbędnych informacji na temat usterki.
2
Płatność. Konsultant na podstawie tych informacji określa cenę usługi oraz przewidywany czas naprawy. Na czacie zostaje wysłany link do bezpiecznych płatności on-line obsługiwanych przez serwis Transferuj.pl.
3
Uruchomienie aplikacji TeamViewer. W celu realizacji usługi, niezbędne jest ściągnięcie i uruchomienie aplikacji TeamViewer, a następnie podanie konsultantowi wyświetlanych w nim danych.
Na temat bezpieczeństwa użytkowania tego programu można poczytać na stronie „Bezpieczeństwo”.
Program należy pobrać klikając w logo:

.

4
Rozwiązanie problemu. Specjalista łączy się z komputerem i dokonuje naprawy problemu.
Klient zatwierdza wykonanie usługi oraz otrzymuje na nią gwarancję 7 dni.
Jeśli nie będziemy w stanie pomóc (taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko), zwracamy całą kwotę.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?

100% bezpieczeństwa
ponad 2000 wykonanych usług
gwarancja 7 dni
czas wykonania poniżej 1 godziny